Bakire sevgilimle seks

seks hikayesi olarak sizlere atakoy escort bayan sitesi Arkadaşlar Benim Adım Batuhan 32 Yaşındayım. Özel bir şirkette çalışıyorum.Kız arkadaşım çisem 25 Yaşında Kumral Güzeli Bir Kız Benden Önce Bir Çok sevgilisi olmuş ama seks konusunda hep korktuğundan uzak durmuş. İlklerini Ben Yaşatacaktım Ona Sevgili Olmaya Başladık Aynı Mahalle de Oturuyorduk Çocukluğumuz Falan Hep Birlikte Geçti Beraber Tatillere Falan Gittik Derken Biz Daha Yeni Yeni Bu Muhabbetlere Girmiştik O Bana Açıldı Ben Ona Açıldım Derken Biz Sevgili Olmaya Başladık Buluşmalara Falan Daha Sık Olmaya Başlamıştı İlk Önce Ben Davranmak İstedim Ve Dudağına Yapıştım İlk Öpüşmemiz Çok Kısa Falan Sürmüştü Bende Ona Hadi Denemelisin Dedim Ve İkinciyi Denedik Tam 10 Dakikaya Yakın Bir Öpüşmemiz Oldu Günden Güne Onu Açıyordum Artık Yavaş Yavaş Ve Yakınlaşma Daha Bir Fazla Oldu Bizimkiler İstanbul’a Gitti Evde Ben Tek Kaldım Bunu Fırsat Bilip çisemi Eve Davet Etmek İstedim Ama Bu Annemler Gidince Hemen Olmazdı.

Annem’lerin Orada İşi Uzun Sürecekti Zaten O Yüzden Biraz Rahattım Ertesi Gün Tekrar Buluştuk Yine Aynı Şeyler Öpüşmeler Falan Derken Zaman Nasıl Geçti Belli Değildi Akşam Saat 9 Olmuş Evine Bıraktım Bende Oradan Evime Geçtim Telefondan Konuşmaya Devam Ettik Aklımdan O Sıra Ondan Resim İstemek Geldi Bende Yazdım Canım Bana Resim Atar mısın ? Diye Oda Nasıl Bir Şey İstersin Diye Sordu Bende Nasıl Atmak İstersen Öyle At Canım Falan Dedim Muhabbet Tam İstediğim Muhabbete Geliyorduk Sevgilim İle Bir Kaç Dakika Sonra Bir Mesaj Geldi Bunu Daha Önce Hiç Yapmadım Ama Çok Merak Ediyordum Aşkım Dedi Ama Utanıyorum Atmaya Dedi Bende O An Nasıl Yani Dedim Oda Bi Dakika Dedi Resim Attı Baktım Çıplak Bir Resim Yollamış Bana Daha Önce Hiç Bir Porno Sayfasında Bile Ben Böyle Güzel Vücut Hattı Görmemiştim.

Bana Tekrar Mesaj Attı Ve Senden de Bekliyorum Aynısı Dedi Bende Tamam Nasıl İstersen Dedim Penisimin Boyu 22 Cm Korkacağın dan Emindim Ama O İstedi Diye Yollamak Zorundaydım Bende Resim Çektim Ve Attım Bana Geri Mesaj Attı Oha Bu ne ? Diye Bende Gülerek Cevap Verdim Ama Muhabbeti Kapatmak İstemiyordum Bende Konu Açılsın Diye Daha Önceden Hiç Kendini Tatmin Etmek İçin Bir Şey Yaptın mı Diye Sordum Oda Nasıl Yani Diyerek Cevap Verdi Bana Bende Yani Mastürbasyon Tarzı Bir Şey Yapmadın mı ? Diye Sordum Oda Hayır Hiç Denemedim Ama Denemek İstiyorum Dedi Bende Konuyu Ev Muhabbetine Getirdim İstersen Aşkım Ben Sana Yardımcı Olurum Dedim Oda Nasıl Olacak Dedi Bende Hayatım Ev boş Yarın İstersen Bizim Ev’de Takılırız Dedim Bir Kaç Dakika Cevap Vermedi Bana Bir Mesaj Geldi Tamam Olabilir Dedi Bende Bu Gecelik Bana Biraz Yardımcı Ol O Zaman Dedim Nasıl Olacak Dedi Oda Bende Görüntülü Konuşalım Beni Bu Gecelik Tatmin Et Dedim Tamam Üstümü Değiştireyim Açalım Dedi Bende Tamam Dedim Evde Kimse Olmadığı İçin Rahat Rahat Takılıyordum Görüntülü Aradım Onu Whatsaptan Ve Biraz Çekinsem de Yinede Yapmak Zorunda İdiydim Vücut Hattı Beni Çıldırtmıştı.

çisem Görüntülü Konuşmada Soyunmaya Başladı Oluyor mu ? Diye Sordu Bende Devam Et Dedim Odasının Kapısını Kontrol Etti Ve Devam Etti Yavaş Bir Şekilde Üstündekileri Çıkarttı Ve Telefonun Kamerasını Kendisine Doğru Çevirdi Gerçekten Hiç Bir Şey Bilmiyordu Daha Amına Nasıl Dokunacağını Bile Bilmiyordu Ama Beni Tatmin Etmek İçin Yeterli İdi Bu Gecelik Tertemiz Pes Pembe Olan Amını Yavaş Bir Şekilde Elliyordu Bende Penisime Dokunuyordum Ve O İlk Defa Deniyordu Ama Çok Güzel Zevk Alıyordu Belli Ediyordu Bunu Gözlerini Falan Kapatmıştı Deli Gibi İkimizde Zevk Alıyorduk Amından Sular Akmaya Başlamıştı Tam O Sırada Ben Patladım Beni Tatmin Ettim Hayatım Dedim Kapatıp Duşa Girecektim Aşkım Ben Tatmin Olmadım Dedi Bana Bende Aşkım Bu Gecelik Böyle Olsun Yarın Seni Aşırı Derecede Mutlu Edeceğim Dedim Yanakları Kızardı Tamam Aşkım Diyerek İkimizde Kapattık Ben Duşa Girdim Yatağıma Geçtim Saat Zaten Geç Olmuştu Artık İkimizde Uyuyalım mı ? Diye Mesaj Attık Birbirimize İkimizde Uykuya Daldık Sabah Erkenden Kalktım Ve Onu Kahvaltıya Eve Davet Ettim Dışarı Çıktım Marketten Bir Şeyler Aldım Birde Tekel Bayiden Şarap Aldım Eve Geçtim Kahvaltıyı Falan Hazırladım Bizim Evi Biliyordu Ama Daha Önce Gelmemişti.

Zile Bastı Kapıyı Açtım Bizim Eve Geldi Bende Masayı Falan Hazırladım Birlikte Kahvaltımızı Falan Yaptık Hiç Kısa Bir Şey Giyinip Çıkmadı Dışarı Bize Gelirken de Giymemişti Yine Siyah Bir Pantolon İle Geldi Kahvaltımızı Ettik Masayı Birlikte Topladık Salona Geçtik İkimizde Ben Şarap Bardaklarını Getirdim Dvd’ye Bir Film Taktım İzlemeye Başladık Bir Sıkıntımız Yoktu Zaman İle İlgili Ben Yanına Yaklaştım Bir Öpüşme Falan Oldu Ve Ben Bacaklarını Falan Ellemeye Başlladım Aslında Bunu Yapmak İstemiyordum Ama Öyle Güzel Bir Vücut Hattını Görünce Dayanamadım Ve Başladık Artık Bir Kere Gerisini Getirmek Zorundaydım Oda İstiyordu Çünkü Bende İstiyordum Bunu Yaşamak Ve Onun İle Öpüşmeye Devam Ettik Ve Onu Kucağıma Aldım İlk Göğüslerini Ellemeye Başladım Sikim Sertleşmeye Başlamıştı Bile Ayağa Kalktım Kucağıma Yatak Odasına Geçtik Ve Yatağa Üzerine Yavaş Nazik Bir Şekilde Bıraktım .

Yanına Doğru Uzandım Ve Biraz Daha Öpüşmeye Devam Ettik Sonra Üstünü Çıkartmak İstedim Yavaş Bir Şekilde Üstünü Çıkarttım Pembe Südyenini Ve Dolgun Dik Memelerini Canlı Görünce Dayanamadım Pantolonu Çıkartmadan Memelerini Emmeye Başladım Deli Gibi Zevk Alıyordu Resmen Gözleri Kapanmış Ve Siyah Dar Olan Pantolonu Çıkartmaya Başladım Takım Giymişti Resmen Tangası Bile Pembe İdi Ve Tangasını Çıkarttım Bacaklarını Ayırdım Ve Pembe Tertemiz Kokan Amını Bir Kaç Dil Darbeleri İle Hazırlamıştım Bile Oda İnliyordu Resmen Amını Yalamayı Bıraktım Ve Ayağa Kalktı Pantolonumun Düğmelerini Çözdü VE Yarrağımı Ellemeye Başladı Bilmediği İçin Daha Yarrağımı Nasıl Yalayacak Nasıl Ağzına Alacak Bilmiyordu Ona Ben Yardımcı Oluyordum Ve Yarrağımı Ağzına Verdim Am Siker Gibi Ağzını Sikiyordum Gırtlağına Kadar Sikimin Hepsini Soktu Kusacak Duruma Kadar Getirmiştim.

Fazla Uzun Sürmeden Tekrar Temiz Gül Kokan Amını Yalamaya Devam Ettim Bozuk Değildi Sevgilim Ve Bacaklarını Kafasına Kadar Kaldırdım Ve Hazır mısın ? Diye Sordum Bana Korkuyorum Ama Yapmak İstiyorum Dedi Bende Tamam O Zaman 3’e Kadar Sayıyorum Dedim Ve 1 Dedim 3 Olmadan Sıcak Amının İçine Girdim 22 Cmlik Yarrağım İle Kanlar Geldi Biraz Canını Yakmıştım Dudağından Öptüm Biraz Acısını Hafiflettim Sikimi Çıkarttım Ve Amınından Akan Kanları Temizledim Sikimi Temizledim Ve Devam Ettim Sıcak Amının İçine Girmeye Hepsini Alamıyordu Ama Yinede Deli Gibi Sikiyordum Onu Kucağıma Aldım Ve Kucağımda Zıplatamaya Başladım Deli Gibi Zevk Alıyorduk İkimizde Gözlerinden Yaşlar Geliyordu Resmen Ama Durmak İstemiyordu Oda Bende Bir aRa Bacaklarımda Bir Sıcaklık Hissettim Ve Sevgilim çisem Kucağımda Boşalmıştı Hayatında İlk Defa Bu Kadar Çok Zevk Aldığını Ve Mutlu Olduğunu Söyledi Bende Gerçekten Öyleydi Çok BAyan İle Birlikte Oldum Ama Bu Kadar Zevk Almamıştım.

Son Bir Pozisyon Daha Yaptık Ve Yan Yatırdım Ve Amına Yandan Girmeye Başladım Hem Öpüşüp Hem Memelerini Elliyor dum Hemde Sikiyordum Güzel Amını Böyle Siktikten Sonra Patlayacaktım Ayağa Kalktım Önümde Diz Çökeltip Sikimi Ağzına Verdim Ve Ağzının İçine Patladım Döllerimi Hepsini Yuttu İkimizde Duşumuza Girdik Ve Üstümüzü Giyindik Daha Çok Zamanız Vardı Zaten Hep Yapacaktım O Yüzden İkimizde O Günlük Durmuştuk Dışarıda Yemek Falan Yedik Akşam Evine Gitti Ve Beni Tekrar İstediğini Söyledi.

 

beylikdüzü escort bayanlar

İstanbul avrupa yakası beylikdüzü escort bayan ve gerçek kaliteli istanbul escort bayan ilan bilgilerini güncel olarak veren escort istanbul bayan sitesidir..

Neden Ataköy Escort Bayanlar

İstanbul Avrupa yakası Ataköy Escort Bayanları Tercih Edenlerın Arasında Artık Bir Beylikdüzü Escort Bayanlar Kadar Güncel Olan Escort Ataköy Kadınların Bilgilerini Güncel Olarak veren güncel olan bayan escort sitesinden kaliteli escort hatun ve güncel olan elit escort bayan bilgilerini takip edebilirsiniz.. kaliteli escort

Arkadaşin Sayesinde Escort Bayan Oldum

Merhabalar Seks Hikayeleri Tutkunları Ben Sizlere Kısaca Başımdan Geçen gerçek Bir Escort Bayan Sex Hikayelerimi Paylaşmak İstiyorum..

34 Yaşında Renkli Gözlü Sarışın Escort Bayan Fatma Ben Aslen İzmir Doğumlu elit ve kaliteli bir escort bayan olarak hizmet verebilmek adına istanbul ataköy semtinde escort bayan olarak hizmet vermekteyim diyorum ve sizlere kısaca nasıl bayan escort oldum anlatmak istiyorum..

Ailem Çok Fakirdi ve Kardeşlerime Annem Ev Temizliklerine giderek giderlerini karşılamaya çalışan bir ev hanımı idi.. bazen ev temizliklerine beni yollardı annem ama ben çok ev temizliklerine gitmek istemezdim.. sevmezdim. Ama annem bir gün rahatsizlaştı ve üst kat Komşuya temizlik günü gelmişti.. anmem hasta olduğunu gördüm ve içim el vermedi ben ev temizligine gelsem olur mu dedim üst komşuya Olur dedi.. ama bende birazdan Evden Çıkcam Oğlum Evde geç saatte geldi yatıyor dedi.. Bende İlk Önce Salondan temizliğe başladım ve Oğlu Emre içerden anne diye seslenince ben anneniz yok dedim ben alt komşu nesrin hanım kızı Fatma dedim.. hıms tamam dedi ama bana bakışı hoşuma gitmedi tabiki de ben temizliği bitirdim. ve emre bey bana kahvaltı hazırlarmısın dedi olur dedim ve emre bey benden hoşlanmış sanırım bana kendini anlat dedi bende ne anlatayım yaşadıgım hayat belli ama ben bunu kabul etmiyorum dedim.. haklısın dedi.. bana ne iş yapabilirsin dedi bende herşey yaparım yeter ki bu işi yapmıyım dedim. bana senden hoşlandım dedi ve bana birliktelik teklif etti.. bende olur dedim ve bana hiç görmediğim para vedi. be ben daha çok kazanmak istiyordum.. Daha Sonra İnternetten Nasıl kazanırım diye yazarken birden karşıma escort siteleri cıktı ve orda ki bayanları aradım ben nasıl kazanırım dedim ve bir ataköy escort bayan ile taniştim ve senelerdir. beylikdüzü escort ve istanbul escort bayan olarak hizmet veren bir escort bayan Oldum..

Güneşli Escort Bayan Tuğçe

23 Mayıs 2017 ataköy escort

0 Yorum

İstanbul avrupa yakası Güneşli Escort Bayan Tuğçe ben bakımlı sarışın etine dolgun elit bayan escort olarak sizleri şirinevler * Güneşli semtinde kendi dairemde misafir edebilirim.. elit bayan escort olarak elit beylerden telefon bekliyorum.. görüşmeleri Güneşli de bulunan evimde gerçekleştiriyorum… bakımlı elit escort bayan olarak elit beylerden telefon bekliyorum….

Halkalı rüzgarı escort bayan bilgileri

5 Mayıs 2017 Halkalı escort

0 Yorum

İstanbul Halkalı escort bayan ve escort bayan halkalı kadınların ve escort kızların ilan bilgilerini güncel olarak veren bir bayan escort ilan sitesidir.

Beylikdüzü escort bayan

Beylikdüzü escort bayan ilan bilgilerini veya escort beylikdüzü kadınların güncel olarak escort bayan bilgilerini veren elit escort bayan ilan kategorilerini seçerek aramış oldugunuz escort bayan ilan bilgilerini görebilirsiniz..

ataköy escort bayan

17 Nisan 2017 ataköy escort

0 Yorum

İstanbul ataköy escort bayan ve escort ataköy kadınların güncel olarak escort ataköy bayan bilgilerini on planda tutan okulhikayen.com sitesinden elit escort bayan ve gerçek olan yeni escort bayan bilgilerini güncel olarak takip edebilirsiniz.. escort bayan ataköy kadınların ve escort hatunların sex hikayesini güncel olarak takip edebilirsiniz..

  • Suriyeli bekar kızı bir hafta siktim

    by Tarih 7 Haziran 2018 - 0 Yorumlar

    Merhaba geçen yıl ilk bahar ayları mayıs ben diyarbakırda memurum ev arkadaşım babası rahatsızdı gitti bende biraz kırgınım diye gittim rapor aldım bir sitede oturuyorum normalde dilenci giremez akşam üzeri 4 felan yemek hazırlıyorum mutfakta baktım zil çaldı açtım baktım 22 23 yaşlarında güzel üstü pis olmayan bir dilenci para istiyor türkçeside var bende acıdım […]

  • karimi enisteme ve genclik askina sundum

    by Tarih 26 Nisan 2018 - 0 Yorumlar

    Sizlere Unutulmaz Bir Seks Hikayesi Olarak Başımdan geçen bir sikiş hikayesini anlatmak isterim.. merhaba ben murat ve size gercekten yasadigim hatta bircok defa yasadigim hikayemi anlatyim… ben sekse cok düskün biriyim.. ve bircok fantazim var.. esim ne yazik ki seks konusunda birsey bilmiyordu evlendigimiz zaman.. ama zamanla bircok seyi ögrettim.. baslangicta filim izlerdik.. yavas yavas […]

  • Komşu kızını sikiyorum

    by Tarih 10 Mayıs 2018 - 0 Yorumlar

    sizlere gerçek yaşanmış ama Unutamadığım bir seks hikayesi Anlatmak istiyorum ve bu sikiş hikayesi aramızda kalırsa Çok sevinirim..Komşumuzun kızı hilal 26 yaşında esmer kısa boylu zayıf güzel mi güzel ama orusbunun teki erkeklerle gezip toztugu sikiştigi herkesin dilinde biz köyde oturuyoruz benim yaşın 21 sarışın yeşil gözlu ne zayıf ne kilolu biriyim adım halis birgün […]

  • Komşum ayteni hergece sikiyorum

    by Tarih 25 Mayıs 2018 - 0 Yorumlar

    Mehaba ben doğuluyum adım galip yaşım 23 185 boyunda sarışın mavi gözlü yani her kızın ideali diue bilirim izmire bir fabrikaya çalışmaya geldim ve yerleştim izmire bir ev tutum kimseyi tanımıyorum ev tuttum aparmanda kimseyide tanımıyorum ve birgün işten erken çıktım alışveriş yaptım eve gitdiyorum aparmanda güzel kısa etekli seksimi seksi bir kadınla karşılaştım merhabalaştık […]

  • Baldızımın kızını 5 yıldır sikiyorum

    by Tarih 28 Haziran 2018 - 0 Yorumlar

    Merhaba isimlerimizi değişik olan lanse ediyorum tanınmamak için ben kemal 55 yaşında oldukça dinamik sex gücü yerinde baldızımın kızı funda ise 35 yaşında 12 yıldır dul bir bayan oldukça azgın biri hergün olmasada haftada 1-2 kez bize gelir teyzesini dolaşır geç saatlere kadar oturup içki içerdik kafalarımız çakır keyif olunca el şakaları gırla gidiyor şaka […]

Seks Hilayesi | Escort Bayan | Escort Atakoy | Ataköy Escort